Jesteśmy dumni z wdrożenia i rozwijania procesu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS ISO 45001:2018.
Polityka Jakości i BHP
Bezpieczeństwo realizowanych prac oraz zaufanie naszych Klientów jest wiodącym celem naszej działalności.
Elementem naszej strategii jest idea ciągłego doskonalenia wsparta funkcjonowaniem Systemów Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Bezpieczeństwa ISO 45001:2018.
Istotą naszego sukcesu jest zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości usługi oraz bezpieczeństwa pracy dla naszych pracowników oraz naszego otoczenia.
Przewodnie cele do realizacji dla naszej Organizacji to:
- Zdobycie i utrzymanie zaufania naszych Klientów oraz otoczenia biznesowego
- Ciągłe doskonalenie standardów prowadzenia projektów oraz realizacji prac
- Nieustanna poprawa bezpieczeństwa realizowanych prac poprzez:
- dbanie o świadomość pracowników i kierownictwa firmy w zakresie bezpieczeństwa pracy
- monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych, eliminowanie przyczyn tych zdarzeń, celem niedopuszczenia do możliwości zaistnienia wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych
- Działanie zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami związanymi z działalnością.
Osiągnięcie powyższych celów realizowane jest poprzez:
- Odpowiednie reagowanie na potrzeby Klienta w zakresie jakości oraz bezpieczeństwa realizowanych prac
- Wdrażanie i przestrzeganie procedur jakości oraz procedur bezpieczeństwa pracy
- Monitorowanie warunków pracy i identyfikowanie zagrożeń dotyczących bezpieczeństwa pracy
- Ciągłe doskonalenie kwalifikacji zawodowych oraz kształtowanie świadomości pracowników w zakresie odpowiedzialności za jakość i bezpieczeństwo
- Angażowanie pracowników do dzielenia się wiedzą, zgłaszania zagrożeń, problemów i propozycji ich rozwiązania
- Zapewnienie zasobów na wdrożenie i utrzymywanie standardów związanych z Systemem Zarządzania Jakością oraz Bezpieczeństwem i Higieny Prac.