
Marzena Lach
Dyrektor Zarządzający
Jest odpowiedzialna za powołanie Spółki do życia w 2008 roku oraz dywersyfikację profilu działalności w 2020 roku, która okazała się ogromnym wyzwaniem i jednocześnie sukcesem. Współtworzy oraz realizuje strategię firmy. Podejmuje decyzje pozwalające organizacji na ciągły, dynamiczny, a jednocześnie bezpieczny rozwój.

Dariusz Martynowicz
Dyrektor Finansowy
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Kontroluje oraz opracowuje strategię finansową firmy.

Janusz Lach
Operations Manager
Jest odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki i koordynację gospodarki zasobami. Nadzoruje projekty od strony operacyjnej dbając, aby były realizowanie zgodnie z procesem systemu zapewnienia jakości, prowadzi audyty kontrolne pod kątem zgodności z procesem spółki i przepisami BHP. Aktywnie realizuje strategię rozwoju w sektorach zaawansowanej logistyki i e-commerce. Monitoruje aktualny progres sprzedaży i jego trendy, analizując rynek i jego potrzeby.

Łukasz Czamara
Business Development Manager
Specjalizuje się w aktywnym nawiązywaniu nowych kontaktów z klientami oraz dba o relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Kompleksowo wspiera klientów, pod względem technicznym i handlowym, od momentu rozpoczęcia inwestycji do zakończenia projektu. Wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki.

Sławomir Kaszczyniec
Business Development Manager
Reprezentuje firmę w kontaktach z kluczowymi klientami oraz nawiązuje nowe kontakty biznesowe. Specjalizuje się w opracowywaniu ofert sprzedażowych oraz wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki. Przygotowuje, organizuje i nadzoruje projekty przez cały okres ich trwania.

Agnieszka Żyłka
Pracownik Działu Administracji i Zakupów
Odpowiedzialna za funkcjonowanie administracyjne biura oraz współpracę z dostawcami. Obsługuje klientów wynajmujących podesty ruchome, koordynując realizację zamówień i dbając o organizację dostaw sprzętu.

Anna Matras
Specjalista ds. Kadr i Płac
Zajmuje się działem personalnym i posiada długoletnie doświadczenie w pełnej obsłudze kadrowo – płacowej firmy. Pełni nadzór nad aktualnością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień.

Kamila Ksionsyk
HR & Labour Controller Assistant
Odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości pracy na projektach inżynieryjnych, poprzez angaż odpowiednich pracowników. Reprezentuje firmę w kontaktach z podwykonawcami. Wspiera inżynierów w przygotowaniu projektów pod kątem zgodności dokumentów pracowniczych.

Dorota Steiman
HR & Labour Controller Assistant
Wspiera dział personalny w obsłudze kadrowo – płacowej i nadzoruje przebieg dokumentacji pracowniczej. Prowadzi ewidencję pracowników w systemie. Zajmuje się rozbudową bazy podwykonawców. Wspiera inżynierów w przygotowaniu projektów pod katem doboru odpowiednich pracowników i przygotowaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie.

Joanna Łabiszewska
Specjalista ds. Księgowości
Specjalista z zakresu rachunkowości finansowej oraz analizy kosztów. Realizuje i koordynuje bieżące działania finansowo-księgowe. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem obszaru księgowości operacyjnej firmy.

Agata Dyduch – Skopowska
Specjalista ds. Marketingu
Realizuje założony plan marketingowy. Odpowiada za kontakty ze stałymi i nowymi klientami spółki. Dba o kreowanie wizerunku firmy w przestrzeni zewnętrznej oraz współtworzy i realizuje strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Wspiera działania sprzedażowe.

Beata Sienkiewicz
Inżynier BHP
Jest odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów projektów pod kątem zgodności z procedurami bezpieczeństwa i higieny pracy. Udziela wsparcia inżynierom w kwestiach związanych z BHP, między innymi poprzez organizację szkoleń tematycznych z zakresu bezpieczeństwa pracy. Buduje kulturę BHP w organizacji oraz podnosi świadomość pracowników z zakresu bezpieczeństwa pracy.

Małgorzata Felis
Specjalista ds. Zakupów
Zapewnia pracownikom zakwaterowanie na czas trwania projektu oraz dba o odpowiednie zaplecze socjalne na miejscu wykonywania prac. Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialna za rozbudowę bazy dostawców. Zajmuje się operacyjną obsługą zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.

Adrian Czamara
Purchasing Manager
Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialny za ciągłą rozbudowę bazy dostawców, negocjacje i zawieranie umów.

Kamil Zacharjasz
Specjalista ds. IT oraz Zaopatrzenia
Specjalizuje się w administrowaniu zasobami IT i usługami Microsoft 365. Zapewnia pracownikom odpowiednie środki lokomocyjne. Jest odpowiedzialny za opiekę nad flotą firmowych pojazdów.

Marek Górczyk
Kierownik Magazynu
Zajmuje się przygotowaniem materiałów i narzędzi na projekty oraz ich serwisowaniem. Nadzoruje prace załadunkowe i rozładunkowe związane z organizacją projektów. Przeprowadza okresowe przeglądy elektronarzędzi, sprzętu do prac na wysokościach i narzędzi pomiarowych. Wspiera działania związane z opieką nad flotą firmowych pojazdów.

Jacek Kozak
Magazynier
Wspiera kierownika magazynu podczas przygotowania sprzętu na projekty. Jest współodpowiedzialny za stan techniczny urządzeń transportu bliskiego zgodnie z wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. Dba o sprawdzenie stanu urządzeń po ich powrocie z miejsca pracy oraz odnotowuje niezbędne informacje w systemie. Nadzoruje terminy przeglądów narzędzi.
Project Manager
Zarządza kluczowymi projektami w sposób kompleksowy począwszy od fazy ofertowej poprzez pozyskanie zamówienia aż do pełnej realizacji zadania.

Paweł Ziuziański

Łukasz Ciuk

Grzegorz Mierzejewski
Contracts Engineer
Wspiera zarządzanie projektami. Współpracuje z Project Managerem w celu realizacji zadań określonych przez klienta. Odpowiada za realizację projektu zgodnie z systemem zapewniania jakości oraz przepisami BHP.

Radosław Pierzchała

Bartosz Gulczyński

Piotr Gajos

Michał Koszyk

Piotr Białek

Damian Plackowiak

Patryk Bugajewski

Tomasz Łoskot
Supervisor
Team Leader, odpowiadający za delegowanie zadań pracownikom w miejscu realizacji prac. Dba o realizację projektu zgodnie z ustalonym planem.

Grzegorz Malinowski

Grzegorz Dąbrowski

Michał Seliga

Wojciech Wilkowiecki

Grzegorz Ciupek

Marek Wiśniewski

Marek Rozenbaum

Marcin Ziuziański

Ivan Bondarskyi
Lifting Solutions to zespół silnie zmotywowanych i energicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w realizacji wymagających projektów montażowych i związanych z relokacją maszyn i linii produkcyjnych.
Do realizacji projektów zazwyczaj wykorzystujemy nasz własny sprzęt. W razie potrzeby, w szczególności, gdy możliwe jest przyspieszenie harmonogramu prac, wynajmujemy najnowsze i najlepsze dostępne na rynku urządzenia. Posiadamy kwalifikacje i autoryzacje do obsługi wielu nowoczesnych systemów do podnoszenia i przemieszczania urządzeń o dużych gabarytach. Dysponujemy własną flotą samojezdnych nożycowych i teleskopowo-przegubowych podestów roboczych, które mogą być wykorzystywane podczas realizowanych prac montażowych i remontowych. Wśród naszych Klientów znajdują się nie tylko polskie, ale również zagraniczne firmy. Nasze podesty pracowały m.in. w Niemczech, Czechach, Białorusi, Szwajcarii i we Włoszech.
Elastyczność
Jesteśmy firmą elastyczną pod względem technicznym i finansowym, więc standard oraz ilość naszej floty zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Doświadczenie pokazało nam, że każdy projekt montażowy posiada odmienną specyfikę i różne wymagania, dlatego tworząc ofertę, sięgamy po najbardziej optymalne, naszym zdaniem, rozwiązania.
Jakość
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa pracy, dlatego wdrożyliśmy i rozwijamy procesy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS ISO 45001:2018. Jesteśmy z tego bardzo dumni! Zgodnie z wdrożoną Polityką Jakości, deklarujemy wykonanie wszystkich powierzonych prac w najlepszy możliwy sposób.