
Marzena Lach
Dyrektor Zarządzający
Jest odpowiedzialna za powołanie Spółki do życia w 2008 roku oraz dywersyfikację profilu działalności w 2020 roku, która okazała się ogromnym wyzwaniem i jednocześnie sukcesem. Współtworzy oraz realizuje strategię firmy. Podejmuje decyzje pozwalające organizacji na ciągły, dynamiczny, a jednocześnie bezpieczny rozwój.

Dariusz Martynowicz
Dyrektor Finansowy
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Kontroluje oraz opracowuje strategię finansową firmy.

Janusz Lach
Operations Manager
Jest odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki i koordynację gospodarki zasobami. Nadzoruje projekty od strony operacyjnej dbając, aby były realizowanie zgodnie z procesem systemu zapewnienia jakości, prowadzi audyty kontrolne pod kątem zgodności z procesem spółki i przepisami BHP. Aktywnie realizuje strategię rozwoju w sektorach zaawansowanej logistyki i e-commerce. Monitoruje aktualny progres sprzedaży i jego trendy, analizując rynek i jego potrzeby.

Łukasz Czamara
Business Development Manager
Specjalizuje się w aktywnym nawiązywaniu nowych kontaktów z klientami oraz dba o relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Kompleksowo wspiera klientów, pod względem technicznym i handlowym, od momentu rozpoczęcia inwestycji do zakończenia projektu. Wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki.

Sławomir Kaszczyniec
Business Development Manager
Reprezentuje firmę w kontaktach z kluczowymi klientami oraz nawiązuje nowe kontakty biznesowe. Specjalizuje się w opracowywaniu ofert sprzedażowych oraz wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki. Przygotowuje, organizuje i nadzoruje projekty przez cały okres ich trwania.

Agnieszka Żyłka
Asystentka Działu Sprzedaży i Administracji
Odpowiedzialna za funkcjonowanie administracyjne biura oraz współpracę z dostawcami. Obsługuje klientów wynajmujących podesty ruchome, koordynując realizację zamówień i dbając o organizację dostaw sprzętu.

Anna Matras
Specjalista ds. Kadr i Płac
Posiada długoletnie doświadczenie w pełnej obsłudze kadrowo – płacowej firmy. Odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości pracy na projektach inżynieryjnych, poprzez angaż odpowiednich pracowników. Reprezentuje firmę w kontaktach z podwykonawcami.

Joanna Łabiszewska
Specjalista ds. Księgowości
Specjalista z zakresu rachunkowości finansowej oraz analizy kosztów. Realizuje i koordynuje bieżące działania finansowo-księgowe. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem obszaru księgowości operacyjnej firmy.

Agata Dyduch – Skopowska
Specjalista ds. Marketingu
Realizuje założony plan marketingowy. Odpowiada za kontakty ze stałymi i nowymi klientami spółki. Dba o kreowanie wizerunku firmy w przestrzeni zewnętrznej oraz współtworzy i realizuje strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Wspiera działania sprzedażowe.

Adrian Czamara
Purchasing Manager
Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialny za ciągłą rozbudowę bazy dostawców, negocjacje i zawieranie umów.

Kamil Zacharjasz
Specjalista ds. IT oraz Zaopatrzenia
Specjalizuje się w administrowaniu zasobami IT i usługami Microsoft 365. Zapewnia pracownikom odpowiednie środki lokomocyjne oraz zakwaterowanie na czas trwania projektu. Jest odpowiedzialny za opiekę nad flotą firmowych pojazdów.

Stanisław Kozak
Kierownik Bazy Sprzętowej
Jest odpowiedzialny za stan techniczny urządzeń transportu bliskiego zgodnie z wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. Koordynuje proces wynajmu podestów ruchomych. Zarządza obiektami spółki.

Marek Górczyk
Kierownik Magazynu
Zajmuje się przygotowaniem materiałów i narzędzi na projekty oraz ich serwisowaniem. Nadzoruje prace załadunkowe i rozładunkowe związane z organizacją projektów. Przeprowadza okresowe przeglądy elektronarzędzi, sprzętu do prac na wysokościach i narzędzi pomiarowych. Wspiera działania związane z opieką nad flotą firmowych pojazdów.
Project Manager
Zarządza kluczowymi projektami w sposób kompleksowy począwszy od fazy ofertowej poprzez pozyskanie zamówienia aż do pełnej realizacji zadania.

Paweł Ziuziański

Łukasz Ciuk

Grzegorz Mierzejewski
Contracts Engineer
Wspiera zarządzanie projektami. Współpracuje z Project Managerem w celu realizacji zadań określonych przez klienta. Odpowiada za realizację projektu zgodnie z systemem zapewniania jakości oraz przepisami BHP.

Radosław Pierzchała

Bartosz Gulczyński

Piotr Gajos

Janusz Napieraj

Michał Koszyk
Supervisor
Team Leader, odpowiadający za delegowanie zadań pracownikom w miejscu realizacji prac. Dba o realizację projektu zgodnie z ustalonym planem.

Grzegorz Malinowski

Grzegorz Dąbrowski

Michał Seliga

Wojciech Wilkowiecki
Lifting Solutions to zespół silnie zmotywowanych i energicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w realizacji wymagających projektów montażowych i związanych z relokacją maszyn i linii produkcyjnych.
Do realizacji projektów zazwyczaj wykorzystujemy nasz własny sprzęt. W razie potrzeby, w szczególności, gdy możliwe jest przyspieszenie harmonogramu prac, wynajmujemy najnowsze i najlepsze dostępne na rynku urządzenia. Posiadamy kwalifikacje i autoryzacje do obsługi wielu nowoczesnych systemów do podnoszenia i przemieszczania urządzeń o dużych gabarytach. Dysponujemy własną flotą samojezdnych nożycowych i teleskopowo-przegubowych podestów roboczych, które mogą być wykorzystywane podczas realizowanych prac montażowych i remontowych. Wśród naszych Klientów znajdują się nie tylko polskie, ale również zagraniczne firmy. Nasze podesty pracowały m.in. w Niemczech, Czechach, Białorusi, Szwajcarii i we Włoszech.
Elastyczność
Jesteśmy firmą elastyczną pod względem technicznym i finansowym, więc standard oraz ilość naszej floty zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Doświadczenie pokazało nam, że każdy projekt montażowy posiada odmienną specyfikę i różne wymagania, dlatego tworząc ofertę, sięgamy po najbardziej optymalne, naszym zdaniem, rozwiązania.
Jakość
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa pracy, dlatego wdrożyliśmy i rozwijamy procesy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS ISO 45001:2018. Jesteśmy z tego bardzo dumni! Zgodnie z wdrożoną Polityką Jakości, deklarujemy wykonanie wszystkich powierzonych prac w najlepszy możliwy sposób.