Marzena Lach
Chief Executive Officer
Jest odpowiedzialna za powołanie Spółki do życia w 2008 roku oraz dywersyfikację profilu działalności w 2020 roku, która okazała się ogromnym wyzwaniem i jednocześnie sukcesem. Współtworzy oraz realizuje strategię firmy. Podejmuje decyzje pozwalające organizacji na ciągły, dynamiczny, a jednocześnie bezpieczny rozwój.
Dariusz Martynowicz
Chief Finance Officer
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Kontroluje oraz opracowuje strategię finansową firmy.
Janusz Lach
Operations & Quality Director
Jest odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki i koordynację gospodarki zasobami. Nadzoruje projekty od strony operacyjnej dbając, aby były realizowanie zgodnie z procesem systemu zapewnienia jakości, prowadzi audyty kontrolne pod kątem zgodności z procesem spółki i przepisami BHP. Aktywnie realizuje strategię rozwoju w sektorach zaawansowanej logistyki i e-commerce. Monitoruje aktualny progres sprzedaży i jego trendy, analizując rynek i jego potrzeby.
Łukasz Czamara
Sales Director Key Accounts
Specjalizuje się w aktywnym nawiązywaniu nowych kontaktów z klientami oraz dba o relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Kompleksowo wspiera klientów, pod względem technicznym i handlowym, od momentu rozpoczęcia inwestycji do zakończenia projektu. Wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki.
Sławomir Kaszczyniec
Sales Director Business Development
Reprezentuje firmę w kontaktach z kluczowymi klientami oraz nawiązuje nowe kontakty biznesowe. Specjalizuje się w opracowywaniu ofert sprzedażowych oraz wspiera proces tworzenia strategii rozwoju spółki. Przygotowuje, organizuje i nadzoruje projekty przez cały okres ich trwania.
Grzegorz Mierzejewski
Operations Manager
Nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie działalności operacyjnej oraz całość realizowanych kontraktów. Zarządza zasobami pracowniczymi i podwykonawcami w ramach prowadzonych projektów. Jest odpowiedzialny za wdrażanie przepisów BHP i rozwój procesu zapewnienia jakości podczas realizacji projektów. Wspiera Project Managerów i Inżynierów swoją wiedzą i doświadczeniem.
Joanna Łabiszewska
Chief Accountant
Specjalista z zakresu rachunkowości finansowej oraz analizy kosztów. Realizuje i koordynuje bieżące działania finansowo-księgowe. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem obszaru księgowości operacyjnej firmy.
Katarzyna Pączko
Accountant
Jest odpowiedzialna za nadzór nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów księgowych oraz odnotowaniem ich w systemie.
Anna Matras
HR & LC Manager
Zajmuje się działem personalnym i posiada długoletnie doświadczenie w pełnej obsłudze kadrowo – płacowej firmy. Pełni nadzór nad aktualnością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień.
Dorota Steiman
HR & LC Specialist
Wspiera dział personalny w obsłudze kadrowo – płacowej i nadzoruje przebieg dokumentacji pracowniczej. Prowadzi ewidencję pracowników w systemie. Zajmuje się rozbudową bazy podwykonawców. Wspiera inżynierów w przygotowaniu projektów pod katem doboru odpowiednich pracowników i przygotowaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie.
Kamila Zielosko
LC Specialist
Odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości pracy na projektach inżynieryjnych, poprzez angaż odpowiednich pracowników. Reprezentuje firmę w kontaktach z podwykonawcami. Wspiera inżynierów w przygotowaniu projektów pod kątem zgodności dokumentów pracowniczych.
Agata Dyduch – Skopowska
Marketing Specialist
Realizuje założony plan marketingowy. Odpowiada za kontakty ze stałymi i nowymi klientami spółki. Dba o kreowanie wizerunku firmy w przestrzeni zewnętrznej oraz współtworzy i realizuje strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Wspiera działania sprzedażowe.
Aleksandra Nazaruk
Secretary
Koordynuje wszystkie kwestie związane z funkcjonowaniem biura oraz współpracuje z dostawcami zaopatrującymi biuro w potrzebne materiały.
Adrian Czamara
Purchasing Manager
Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialny za ciągłą rozbudowę bazy dostawców, negocjacje i zawieranie umów.
Małgorzata Felis
Purchasing Specialist
Zapewnia pracownikom zakwaterowanie na czas trwania projektu oraz dba o odpowiednie zaplecze socjalne na miejscu wykonywania prac. Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialna za rozbudowę bazy dostawców. Zajmuje się operacyjną obsługą zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.
Urszula Essa
Purchasing Specialist
Zapewnia pracownikom zakwaterowanie na czas trwania projektu oraz dba o odpowiednie zaplecze socjalne na miejscu wykonywania prac. Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest odpowiedzialna za rozbudowę bazy dostawców. Zajmuje się operacyjną obsługą zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.
Agnieszka Żyłka
Purchasing Specialist
Nadzoruje proces dokonywania zakupów materiałowych zgodnie z wymogami projektów i koordynuje ich dostawy. Jest także odpowiedzialna za rozbudowę bazy dostawców. Zajmuje się realizacją, niezbędnych do prawidłowego przebiegu projektów, zamówień materiałów BHP, transportu sprzętu specjalistycznego i podestów ruchomych oraz odzieży roboczej.
Marek Górczyk
Plant & Tools Manager
Zajmuje się przygotowaniem materiałów i narzędzi na projekty oraz ich serwisowaniem. Nadzoruje prace załadunkowe i rozładunkowe związane z organizacją projektów. Przeprowadza okresowe przeglądy elektronarzędzi, sprzętu do prac na wysokościach i narzędzi pomiarowych. Wspiera działania związane z opieką nad flotą firmowych pojazdów.
Jacek Kozak
Plant & Tools Storeman
Wspiera kierownika magazynu podczas przygotowania sprzętu na projekty. Jest współodpowiedzialny za stan techniczny urządzeń transportu bliskiego zgodnie z wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. Dba o sprawdzenie stanu urządzeń po ich powrocie z miejsca pracy oraz odnotowuje niezbędne informacje w systemie. Nadzoruje terminy przeglądów narzędzi.
Szymon Steiman
Plant & Tools Storeman
Wspiera kierownika magazynu i magazyniera podczas przygotowania sprzętu na projekty. Jest odpowiedzialny za utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach magazynu.
Kamil Zacharjasz
IT & Fleet Mgt Specialist
Specjalizuje się w administrowaniu zasobami IT i usługami Microsoft 365. Zapewnia pracownikom odpowiednie środki lokomocyjne. Jest odpowiedzialny za opiekę nad flotą firmowych pojazdów.
Beata Sienkiewicz
H&S Specialist
Jest odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów projektów pod kątem zgodności z procedurami bezpieczeństwa i higieny pracy. Udziela wsparcia inżynierom w kwestiach związanych z BHP, między innymi poprzez organizację szkoleń tematycznych z zakresu bezpieczeństwa pracy. Buduje kulturę BHP w organizacji oraz podnosi świadomość pracowników z zakresu bezpieczeństwa pracy.
Sabina Olak
Housekeeper
Jest odpowiedzialna za utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, konferencyjnych, socjalnych, sanitariatach i częściach wspólnych nieruchomości, utrzymanie w należytym stanie sprzętów i urządzeń biurowych oraz uzupełnianie środków higienicznych.
Project Manager
Zarządza kluczowymi projektami w sposób kompleksowy począwszy od fazy ofertowej poprzez pozyskanie zamówienia aż do pełnej realizacji zadania.
Łukasz Ciuk
Paweł Ziuziański
Michał Koszyk
Bartosz Gulczyński
Project Engineer
Wspiera zarządzanie projektami. Współpracuje z Project Managerem w celu realizacji zadań określonych przez klienta. Odpowiada za realizację projektu zgodnie z systemem zapewniania jakości oraz przepisami BHP.
Radosław Pierzchała
Piotr Białek
Grzegorz Malinowski
Wojciech Wilkowiecki
Tomasz Łoskot
Krzysztof Kazimierek
Patryk Bugajewski
Damian Plackowiak
Piotr Gajos
Grzegorz Ciupek
Supervisor
Team Leader, odpowiadający za delegowanie zadań pracownikom w miejscu realizacji prac. Dba o realizację projektu zgodnie z ustalonym planem.
Michał Seliga
Marcin Ziuziański
Marek Rozenbaum
Piotr Dudek
Paweł Wiesner
Grzegorz Dąbrowski
Ivan Bondarskyi
Aliaksandr Mytsko
Sławomir Bęć
Lifting Solutions to zespół silnie zmotywowanych i energicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w realizacji wymagających projektów montażowych i związanych z relokacją maszyn i linii produkcyjnych.
Do realizacji projektów zazwyczaj wykorzystujemy nasz własny sprzęt. W razie potrzeby, w szczególności, gdy możliwe jest przyspieszenie harmonogramu prac, wynajmujemy najnowsze i najlepsze dostępne na rynku urządzenia. Posiadamy kwalifikacje i autoryzacje do obsługi wielu nowoczesnych systemów do podnoszenia i przemieszczania urządzeń o dużych gabarytach. Dysponujemy własną flotą samojezdnych nożycowych i teleskopowo-przegubowych podestów roboczych, które mogą być wykorzystywane podczas realizowanych prac montażowych i remontowych. Wśród naszych Klientów znajdują się nie tylko polskie, ale również zagraniczne firmy. Nasze podesty pracowały m.in. w Niemczech, Czechach, Białorusi, Szwajcarii i we Włoszech.
Elastyczność
Jesteśmy firmą elastyczną pod względem technicznym i finansowym, więc standard oraz ilość naszej floty zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Doświadczenie pokazało nam, że każdy projekt montażowy posiada odmienną specyfikę i różne wymagania, dlatego tworząc ofertę, sięgamy po najbardziej optymalne, naszym zdaniem, rozwiązania.
Jakość
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa pracy, dlatego wdrożyliśmy i rozwijamy procesy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy OHSAS ISO 45001:2018. Jesteśmy z tego bardzo dumni! Zgodnie z wdrożoną Polityką Jakości, deklarujemy wykonanie wszystkich powierzonych prac w najlepszy możliwy sposób.
Nasze usługi: